Mediacom har 8 ud af 31 kampagner nomineret til Danish Internet Awards '06
31 kampagner er shortlistet til årets Danish Internet Awards - DIA 06, og 8 ud af de 31 er fra Mediacom. Hos Mediacom Interactive er vi meget tilfredse med nomineringerne, da de primært ligger i effektpriserne og det tydeligst afspejler det arbejde vi laver for vores kunder. Vi ser med spænding frem til det store award show den 2. februar, hvor over 400 deltagere allerede er tilmeldt.
Mediacom er nomineret i følgende kategorier:
Effektprisen (mediavalg): BG Bolig, Mediacom
Effektprisen (mediavalg): TDC Hastighedstest, Mediacom
Effektprisen (mediavalg): SAS European MakeOver (EMO), Mediacom
Effektprisen (mediavalg): DFDS Seaways Julekalender 2005, Carat
Effektprisen (mediavalg): Ombygningsspillet, OMD
Effektprisen (søgeord): Flybillet.dk Google SEM, Mediacom
Effektprisen (søgeord): DFDS Seaways Søgemaskinemarkedsføring 2005, Notabene.net
Effektprisen (søgeord: Eniro, ingen
Jobkampagneprisen: Danske Bank Elevkampagne, Mediacom
Jobkampagneprisen: Realkredit Danmark Elevkampagne, Mediacom'
Jobkampagneprisen: BG Elevkampagne, Mediacom,
Jobkampagneprisen: Elevkampagne 2005/2006, Williams Reklamebureau as
Jobkampagneprisen: Jobannonce, Comentor Communication
Publikumsprisen: Drejeskiven - BG Bank, Mediacom
Publikumsprisen: Juleskrab, Dansk Tipstjeneste
Publikumsprisen: Realkredit, Nykredit
Publikumsprisen: Jdag, Tuborg, NetPeople, MediaWise
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home