MEDIEBLOGGEN

Denne blog er ikke længere aktiv, da vi fremover skriver indlæg på www.mediacom.dk, hvor du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev.

tirsdag, januar 02, 2007

12 Mediacom-kampagner nomineret til Danish Internet Award 2007

Der er 46 kampagner shortlistet til årets Danish Internet Award (DIA 07), hvoraf de 12 kommer fra Mediacom.

"Vi er meget tilfredse med nomineringerne, da det gør os til bureauet med flest kampagner på shortlisten. Vi er primært repræsenteret i effektpris-kategorien, hvilket også tydeligt afspejler det arbejde, vi har stor fokus på for vores kunder. Vi glæder os over branchens anerkendelse af vores arbejde og ser frem til det store award show den 18. januar," siger Henrik Løwe, Interactive Director.

Nominerede kampagner:

Kampagnesite:
- TOP TOY A/S – BR og Toys’R’Us: "Fastelavnsmysteriet.dk"
- Scandic: Scandic City Breakers

Synergi:
- TOP-TOY A/S - BR og Toys’R Us: Fastelavnsmysteriet

Effekt (medievalg):
- TDC Totalløsninger A/S: Bredbånd & Hastighed
- Danica Pension v/Danske Bank, eKommunikation: Langt Liv

Effekt (søgeord):
- TDC Erhverv: TDC Erhverv Søgeord 2006
- Ikea: Ikea Søgeord 2006
- TDC Kabel TV: TDC Kabel TV - Webspeed 2006

Job:
- Danske Bank: Danske Bank Elevkampagne 2006
- BG Bank: BG Bank elev-kampagne 2006
- Beskæftigelsesministeriet: Seniorpraksis

Publikumsprisen:
- Falck


Læs mere om arrangementet: www.dia07.dk

2 Comments:

At 11:14 AM, Anonymous Anonym said...

WoW! Congratualions and good luck in the competition. When will the winners be announced? // TINA

 
At 4:21 PM, Blogger Mediacom said...

The winners will be announced on Thursday at the DIA. We will post the results here on Mediebloggen shortly afterwards. Keep your fingers crossed ...
-Christian

 

Send en kommentar

<< Home