12 Mediacom-kampagner nomineret til Danish Internet Award 2007
Der er 46 kampagner shortlistet til årets Danish Internet Award (DIA 07), hvoraf de 12 kommer fra Mediacom.
"Vi er meget tilfredse med nomineringerne, da det gør os til bureauet med flest kampagner på shortlisten. Vi er primært repræsenteret i effektpris-kategorien, hvilket også tydeligt afspejler det arbejde, vi har stor fokus på for vores kunder. Vi glæder os over branchens anerkendelse af vores arbejde og ser frem til det store award show den 18. januar," siger Henrik Løwe, Interactive Director.
Nominerede kampagner:
Kampagnesite:
- TOP TOY A/S – BR og Toys’R’Us: "Fastelavnsmysteriet.dk"
- Scandic: Scandic City Breakers
Synergi:
- TOP-TOY A/S - BR og Toys’R Us: Fastelavnsmysteriet
Effekt (medievalg):
- TDC Totalløsninger A/S: Bredbånd & Hastighed
- Danica Pension v/Danske Bank, eKommunikation: Langt Liv
Effekt (søgeord):
- TDC Erhverv: TDC Erhverv Søgeord 2006
- Ikea: Ikea Søgeord 2006
- TDC Kabel TV: TDC Kabel TV - Webspeed 2006
Job:
- Danske Bank: Danske Bank Elevkampagne 2006
- BG Bank: BG Bank elev-kampagne 2006
- Beskæftigelsesministeriet: Seniorpraksis
Publikumsprisen:
- Falck
Læs mere om arrangementet: www.dia07.dk
2 Comments:
WoW! Congratualions and good luck in the competition. When will the winners be announced? // TINA
The winners will be announced on Thursday at the DIA. We will post the results here on Mediebloggen shortly afterwards. Keep your fingers crossed ...
-Christian
Send en kommentar
<< Home