MEDIEBLOGGEN

Denne blog er ikke længere aktiv, da vi fremover skriver indlæg på www.mediacom.dk, hvor du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev.

fredag, januar 26, 2007

Mediacom Interactive høster anerkendelse for internetkampagner

Ved Danish Internet Awards, der blev overrakt torsdag aften, var Mediacom involveret i to vindende kampagner.
Af Mediacom
Årets Effektpris (søgeord) gik til Flybillet for "Flybillet.dk" Kampagnen, der havde Mediacom Interactive som media-bureau, fik prisen med den begrundelse, at der kontinuerligt blev kørt tracking på alle ord i kampagnen. Denne viden blev brugt til at optimere Return Of Investment. Kampagnen genererede mere end 400.000 klik og 17.000 leads, hvilket gav en konvertering på 4.21 %. Med en lead værdi på omkring kr. 300 per lead, genererede årets vinder en omsætning på 6 mio. kroner, lød juryens begrundelse.

Årets synergipris på Danish Internet Awards gik til Danske Bank – for Image viral/brugerinvolvering. Kampagnen, også med Mediacom Interactive som bureau, blev belønnet fordi den forstod at udnytte sin grundlæggende ide på alle medier, og benyttede en ironi som gør, at den følte ægte og troværdig.
Mediacom Interactive glæder sig samtidig over, at publikums-prisen på DIA07 gik til Mediabroker, da Mediabrokers kunder håndteres af Mediacom Interactive.

1 Comments:

At 6.04 PM, Anonymous Anonym said...

Tillykke med priserne !

 

Send en kommentar

<< Home